Lilla julafton

Goddag!
Nu har äntligen äkta julkänsla kommit till vårt hus! Granen är uppe och julmaten är inhandlad. Nu väntar vi bara:)
Igår hade vi lilla julafton med pappa, siw, malin och morgan. Det är nog en av dom positiva delarna av att ha en sån familj som jag har, det blir många mysiga middagr istället för bara en. Hur mysigt som helst. Louise fick en strykbräda och strykjärn. Supergulligt. Jag fick ett fint kakfat som jag ska ha julgodis på. Vi åt middag och klädde gran. David jobbade förståss som vanligt. Snart är det äntligen slut på ensamma mamman helgerna.

Pappa och Siwan sov kvar och Louise har spenderat morgonen med morfar. Dom gick ut och lekte. Louise var inte jätte nöjd över att gå ut från mamma men så fort dom gått vart hon glad och dom var ute längre. Går bättre och bättre med morfar. Snart får han vara barnvakt:)

Imorgon jobbar jag, ledig måndag sen jobbar jag tis-tors sen är vi alla lediga i tre dagar!!! Lediga hela nyårs helgen. det är fantastiskt!!!
Och julklappana är klara! Louise får inte jätte mycket av oss. Ett par små klappar. Hon får mer pengar på kontot istället, hon blir ju överöst med paket från hela släktet. Bortskämda ungen! Lite mer bortskämd än vad jag vill att hon ska vara...

Dagid veckan för Louise var inte alls så lång som jag räknar med. Jag har jobbat lit kortre garar än jag trodda och Malin har hämtat två gånger. I veckan som kommer går hon bara tid och ond och på tisdag hämtar mamma. Så det är lugnt. Klarar inte att vara ifrån skruttungen för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0