Mamma hemma:)

Hemma dag med Louise!!! Mysigaste morgonen på länge! Louise är glad att vara hemma med mig det märks!
Vad värdefulla hemma dagarna blir när man jobbat mycket!
Planen var att åka in till stan och hitta lite finkläder att ge David i strumpan...sen kom jag på att Louise förtjänar en roligare dag mer än vad pappa behöver kläder. Så vi är hemma och busar, leker och har oss. Hon sover nu sen ska vi gå ut och se om hon är lång nog att ta sig genom snön till ica. Jag sitter och tittar på tapeter till Louise. Lutar åt att tapetsera vitt och leta efter den perfekta fond väggen. Gärna något som kan parra henne i ganska många år.

Här ska jag egentligen inte sitta. Jag måste få saker gjorda!!!
Ikväll ska jag tona håret och så ska vi laga lite mer till julafton. Jag har rullat chokladbollar på förmiddagen.
Louise hjälp var väl inte direkt toppen bra...blev lite bråk där. Nästa år kan hon nog vara med mer. Hon står helst och "diskar" sina leksakskastruller!

Detta vore något. fast inte i så många år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0