Det är bra nu

 Ingen tredje våg. Har ni tänkt på hur mycket vi misshandlar våra magar? Man borde tänka lite mer på hälsan. Men när magsjukabacillerna väl attakerat tror jag det inte spelar någon roll om man drack kaffe till frukost eller inte. Jag ska strax krypa ner och göra vad jag kan för att bli en piggare Kim.

Idag har Louise varit gladare än någonsin. Hon sprttlar och tjoar och gapar av glädje vad vi än hittar på. Som om någon kittlade henne hela tiden. Hon är så underbar. Hon mår nog bra hon med.

Senaste dagarna har hon börjat sova mer....PÅ DAGEN! Känns lite tokigt där...bra tänkt Louise mer sömn behöver du, hjärtat.... MEN FÖR TUSAN SOV PÅ NATTEN! Fast det gör hon ju....men hon ska ju envisas med att kolla läget varje timma. Minst. Varje natt. Sju dagar i veckan. Vi har börjat men är jävligt usel grej. Vi lägger till flaskan i mun på henne och lägger oss igen....eller jag ska väl nte skriva vi....det är ju jag som gör det. bara att igår natt var David ine med henne och jag på soffan och han körde samma race. Det är som att ta tutten och lägga den i hennes säng istället.

Det går bra det där med att lära henne sova gott......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0