Missnöjd

Det har inte gått så bra. Louise tog flaska jätte bra igår kväll men i natt har jag iallafall ammat massor. Första gången hon vaknade lyckades jag med en flaska och lite annat, ca 40 minuter. Sen var det ammande som gällde. Jag gav henne vid 06 imorse också och det var nog dumt. MEn jag har haft feber och ville så gärna att hon skulle somna om. Nu kommer hon leta tutte på mig idag också- Inatt ska David sova med Louise har han sagt. HAn kommer nog vara vaknen hela natten, han är inte van att någon annan styr, och han kommer nog inte våga sov för han tror inte att han hör henne då. Själv tänkte jag ligga soffa.
Känner mig mycket missnöjd med natten. Skönt iallafall just nu är tuttarna lika stora och ganska mjuka.

Faan vad ont i halsen jag har!!!

Idag är det min tur att vittna i rättegången om stattbranden igen. Jippi ännu en gång ska jag behöva se människan som förstörde så vanisnnig mycket för väldigt många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0