Shopping och café

Idag skulle Malin som vanligt tisdagar ta Louise ett tag för att jag gymmar. Men sprutor igår och grinig bebis...ville inte lämna pluttan denna dag. Istället gick vi ut på stan tillsammans. Louise behövde ju nya strumpor! Lite mer kläder än så blidde det ju dåra som vanligt. Men det är bra att fylla på i stl 74, helt plötsligt växer hon ju i det och vi har faktiskt inte så mycket...
Sen var vi till Tingsgården och där passade hon på att  sova middag. David jobbar kväll. När han slutar ska vi äta västerbottencrepes och mysa en stund. Det gör vi oftast om han jobbat kväll. Jag har ju börjat lägga mig 21 men ligger alltid vaken till efter midnatt iallafall så jag kan lika gärna vara uppe och umgås. Jag mår inte bra av att ligga vaken och tänka. Älta. Sjuka tankar jag tänker efter ett par timmar. Inatt har det varit väldigt jobbigt. Jag har sånna insomningsbesvär. Det han jag haft sedan jag var liten, men kombinationen bebis som vaknar minst var 1,5 timma och svårt att somna är kass.  

Självklart bärandes på Louise. Men vagnen är ju bra till att ha....dra påsar, skötväska och sånt...=)

Lunch luren!

Morgan var med och åt på Tingsgården

Louise fikar majskrokar såklart!

Nyshoppat

Ränner runt hemma i gåstolen.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Gulliga unge! Jag blir så glad när jag öppnar min bloggläsare och ser bilderna du lägger upp. Bra jobbat. Har lagt upp en berättelse från vår Moskvaresa på min väldigt ouppdaterade bloggsak, kolla gärna!



Kram

2010-02-02 @ 21:48:04
URL: http://spiderman2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0