Sista ammningen avklarad!

Dagen D är här. Inatt blir det av. David tar Louise och lär henne sova hela natten. Ingen mat, ingen mamma. Bara sova och pappa. Blir det alltför jobbigt kommer jag såklart bya av David lite, huvudsaken är att hon inte får någonting att äta. Sen hörrni kanske ni får läsa om hur pigg och glad jag är lite oftare! Räknar med att det tar minst en vecka att få in nya vanor. Louise är ju lite av den envisa sorten om man säger så...JÄSP!

Jag har sprungit på toa två gånger på morgonen men inget inatt. Jag har bestämmt att jag är frisk. David vill varken säga att han mår bra eller dåligt. Så jag vet inte, men så länge han inte säger att han mår dåligt får han hjälpa mig med Louise! HAn säger bara att han har ingen hunger eller matlust, men det gör väl inget? :-) Jag tror att Louise och jag ska gå ut en sväng idag. Så David får sitta med räkningarna i lugn och ro ;-). Själv gör jag inte sånt längre. Fast jag sätter in halva föräldrapenningen på hans konto och så går ju Louises sparpengar från mitt. Helt rik är jag inte men det är skönt att slitta sitta och snappa in ocr.
 
Jag fick föresten 500 i års bonus från H&M. Det jobbiga är att jag var 130kr ifran 1000kr i bonus. Kan nu förstå hur snopet det känns? Jävla skit kunde dom inte ringt mig och sagt att om jag kommer ner och handlar för 130kr innan året är slut får jag 500kr tillbaka?

Slulle ta en bild på sötisen men hon håler på att tugga i sig kamera sladden så det är ingen idé. Vår tanke är att om hon får leka med lösa sladdar mycket kanske hon inte är intresserad av dom mer snart. Vårt hem är sladdtuggarens paradis. Verkligen. Inte envägg utan sladdar tror jag.

Jag längtar till gymmet. Fast det var nog där jag fick magsjukan tror jag. Blir ingen träning på ett tag iallafall. Det är lika bra det.


Kommentarer
Postat av: Siwan

Lycka till med amningsavslutandet och krya på er Bamsekram Siwan.

2010-02-26 @ 11:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0