Strängnäs idag

Min bebis ligger och skriker. Ska somna själv. Hon är inte snorig längre så nu kör jag på. David har en ny mobil så han är "borta" ikväll, och imorgon ska han på hockey och måndag jobba så jag kan inte vänta med Louise för det. Vi har varit till mamma idag på mat och sett en match med Oliver. Louises första hockey. Hon orkade en kvart sen blev hon hungrig och somnade på det. La upp henne på ett bord i kiosken där fick hon jäsa en stund. Gulligt. Nu vill jag bara bli av med den här dagen och komma vidare...är besatt av planering. Vi ska KANSKE på fika imorgon, jag ska KANSKE få träna imorgon....jag blir helt galen av detta! AAAAhhh!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0