Tredje amningsfria dagen

Jag har fått Louise att dricka ur flaska båda gångerna hon blivit trött idag. En gång ersättning och en gång välling. Tricket var att först ge henne smaken med medicinspruta(skulle behöve fler sånna!) sen ge henne flaskan och klämma den upp i gommen. Nu vill jag nog inte förstöra denna sugteknik hon lärt sig idag med amning i natt. Så jag ska gå och köpa tetror med ersättning, det kan jag ge henne utan att behöva gå upp. Dyrt men tillfälligt. Hur det ska gå med mina tuttar är en annan fråga.

Jag är så stolt över min lilla dotter så jag tror jag spricker! Spricker gör också mitt vänstra bröst!
Eftersom min blogg är så öppen och ärlig så viker jag nu ut mig helt och visar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0