Varför bor vi inte i ett hus?

folköl 6-pack x 4 = 140kr
cola zero 4st = 72kr
snax 2 påsar= 44kr
vin två fl= 160kr
frukt 1kg= 25kr (jag äter 3 frukter om dagen, lite väl många)
snus 4st= 140kr
onico 1st= 35kr
ost 2pkt= 40kr
kex 1 pkt= 10kr
smågodis 250g 20kr
kaffe på stan 2=50kr
lunch ute=75kr
hämtmat= 140kr
876kr

Detta är alltså per vecka!!!
Kanske mer/mindre av vissa, detta är ungefär. Max priser också, det blir mindra ibland men nu ska jag vara riktigt ärlig!
Önskar att David och jag kunde påbörja projekt spara så mycket vi kan!!!
Tror ni han är intresserad? It takes two...
Finns ännu mer vi kan spara ner på i mat kostnader. Vår halvårs konsumtion på ica 25.000kr. Och vi handlar ju även på willys, coop och rusta. Han kommer bara berätta för mig att jag inte behöver träningskort...
Men jag påstår inte att han är den enda boven i detta heller...jag är skyldig också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0