5-minuters metoden är grejen!

Ikväll har vi haft middag med Malin och Morgan. Louise blev galet glad när dom kom hon bara viftade och sträckte sig efter dem. Så roligt att se, hon väljer sina favoriter väl. Vi åt länge och mycket, tortilla med fläskfilé, quesdillas med svarta bönor, sallad och massa annat. Morgan är intresserad av mexikansk mat så det blir nog lite mer sånt. På fredag ska dom vara ensamma med Louise i två timmar. Känns stort.

Louise ligger nu i spjälis efter puré middag med oss ett långt bad med Malin och lite sagläsning och lek på rummet. Det tog ca 15 minuter ikväll. Jag blir så glad så jag gråter! Våga pröva 5-minuters metoden. Det är värt det. För både baby och föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

vad är 5 minuters metoden för något?

2010-01-20 @ 22:58:20
URL: http://knoddis.com
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Nu är jag med! Men gud så skönt att det verkar fungera då. Måste vart jobbigt med ett barn som inte somnar :( Jag är på tok för bortskämd med Wilgot så jag har ingen aning om hur det känns. Men lycka till nu och hoppas att hon lär sig att somna av sig själv :))

2010-01-21 @ 09:58:38
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0