Barnvakt

Yes! Det gick fantastiskt bra för Louise och Malin, och Morgan idag. Nu blir det barnvakt en gång i veckan för hennes del. Nästa gång tänker jag vara borta längre. Då ska jag gå på+ pass. Om vi inte börjar vänja Louise nu redan hur ska hon då klara sig när mamma börjar jobba i maj, ev lite redan i april? VAd bra jag har det att dom bor nära och tillsammans med gudmödrarna kan hjälpa mig. Jag hade såklart klarat mig iallafall, jag och Louise har så fina dagar tillsammans, jag klagar inte på det. Men det är jätte värt att fö ta ett brejk och gå ut och jogga/gå och träna. Speciellt eftersom Louise aldrig har kunnat tas ut på prommenader i vagnen.
Nu ropar hon på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0