Bra lunch

Dom åt min köttfärspaj. Tack och lov den var god. nu vill jag bjuda på lunch fler gånger. Det är otroligt kul att ha lite gäster faktiskt. Så kul med Lilian som har en liten Rebecca som snart blir 14 månader. Tänk så mycket som ska hända med louise på 10 månader! Oj, oj, oj håll i hatten! Lilian lugnar mina bekymmer. Hon är gravid i v 13 med sitt 2a barn. Jag tycker hon är så tuff som vågar på det hela igen så snart. Många tips från henne som nyss var där jag är nu. JAg går och bekymmrar mig över hur jag någonsin ska kunna sluta amma, även om det inte är dax ännu känns det som om det kommer bli omöjligt. Fast idag drack hon 40ml ur flaska. Hon sög rätt bra faktiskt. Känner mig lite mer hoppfull och peppad nu.

Ikväll är det helg för oss för David är ledig. Han jobbar lör-sön. Men vi ska nog inte ha film och godis förens lördag iallafall. Jag tycker det är lördag på lördag och inte idag även om han är ledig fredag. Men blir ju inte bakfull av smågodis och film.

Louise vill leka med mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0