Sömnlös natt

Davids lediga måndag. Tur det. Louise somnade jätte tidigt igår kl 20.00. Hon vaknade och tjöt till en del men sov gott i min famn. När jag la mig vid midnatt kunde jag inte sova. Hon vaknade igen vid 02 och trodde det var morgon, såklart när vi låtit henne somna så tidigt. Jag somnade alltså första gången efter 06. 07.40 gick jag upp med henne och fick sen sova en timma, sen amma och sova en timma till. Hade David inte varit hemma hade jag nog fått ha ett vakendygn. Får inte lägga Louise så tidigt! Nu sover hon middag och David har åkt till frisören. Jag förösker övertala david att dom 400/månaden han lägger på frisyren läggar jag bara per år och däför borde jag få ett träningskort av honom. Gå på banken får vi göra en annan gång, en varmare dag. Men vi ska åka ut till Tunapark iallafall. Mest bara för att jag ska få komma ut lite. Vi ska fika och köpa en ny blender. Kan tyckat lite onödigt men jag vill göra någonting. Sen blir vi väl hemma och inne restan av veckan. Fast vi får nog en del sällskap som tur är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0