Doplängtan

TRÅKIGT! Eller nja....SKÖNT kanske, vi ha legat och vilat länge idag. David har ringt och bett om ursäkt för att han arrangerade disco på morgonen med hjälp av mobil signaler.
Louise har gjort nr 2 nu. Typ 2 nr 2, alltså shit! Jag kommer inte att tycka det är mysigt med blöjbyten mer. Idag har hon fått gröt två gånger. Hon vill ha tutte för det, men lite mindre nu. Sluta amma dagtid blir nog inte så svårt.
Har pratat telefon med Elle, druckit kaffe och ätit en hel rund knäcke. Ringt Amanda. Jag längtar tills dopet. Jag ville ju göra egna blad till kyrkbänken med psalmerna+texten på låten Malin ska sjunga. Så alla kan läsa och förstå varför hon sjunger just den låten. Skulle också vilja skriva imin lilla "dikt" jag skrev. Den är mer som en saga. Men jag har ingen aning om hur jag ska fixa detta? Tror Louise vill sova igen...whats going on?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0