En bra dag!

Idag har det varit en lång dag. En väldigt bra lång dag. Malin, Morgan och Louise hade det så bra så här hemma medan jag var på friskis. Jag var lite nervös dock. Eller väldigt. Kunde inte sluta oroa mig för att Louise skulle sakna sin mammis. Men hon tänkte inte på mamma utan passade på att njuta av moster istället. Sen fikade vi frallor och grejer här uppe. Amanda kom med upp också, hon ville ju såklart hräffa sin favorit tjej också.
Sen gick alla och Louise somnade då tog jag en lång skön dusch. Tänk att jag kan göra sånt fast vi är ensamma hemma! Efter det gick jag och louise till stan....ja...helt otroligt. Var iof inte helt smärtfritt men jag kan ju tänka tillbaka på alla kaoser med vagnen så var det nästan njutbart idag. Sen mötte vi david och gick och handlade räkmiddag på ica. Nu är det bara vänta in 21slaget, då vi ska natta Louise och ha godismys. Tidigare än så kan vi absolut inte lägga då blir det en konstig natt och en väldigt tidig morgon. Dessutom är det viktigt att barnet är trött för natten när man kör 5-minuters metoden. Hoppas det går fort och att hon inte vaknar första timmen ikväll igen.
HA EN FIN HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0