En perfekt morgon!

Jätte skön söndags morgon! Louise vaknade tidigt och David och jag hade bestämmt att ta varannan timma eftersom vi var uppe igår och såg film. Så efter att jag gosat och lekt i säbgen med henne en timma tog David henne tills hon ville somna om. 10.30 gick jag sen upp med Louise och David väntade med dunderfrulle. Äggröra och korv, turkisk yoghurt med honung och tunnbröd. Sen tog jag en lång dusch och klädde på mig i lugn och ro. Nu sover hon middag strax blir det pulka åkning bort till Davids farföräldrar. Hoppas hon tycker det är skoj. David går och trampar, vill inte väcka Louise så vi kommer bli liiiiite liiiite sena...det är väl OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0