Gårdagens inlägg

Skrev ett inlägg igår kväll som försvann...jag skrev att dagen varit bra, att vi hunnit med mer än jag trott och att Louise var glad och nöjd. Hon sov gott ett tag. Somnade på plantagen och då åkte vi hem och hemtade ett papper sen till åhlensparkeringshuset och ner till nordea, till hemköp och sen en sväng på åhlens, där vaknade hen efter allt bök och stök. Helt otroligt. Nu sitter jag med grötfrukost för 3e dagen i rad. Duktiga jag ;P
Senare idag kommer Amanda. Då ska jag ut och jogga och ta en skön dusch medan hon har Louise. Imorgon kommer Lilian, Rebecca, Helen, Mimmi och Amanda hit och jag ska bjuda på dinkelscones.
Just nu väntar jag på att fröken morgonpigg ska vilja somna en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0