Gymmet ikväll!

ÅH! Vad skönt det var att gymma! My god you are good! Amanda och ja svettades bra idag. Tiden sprang iväg! Jag tyckte iallafall vi gjorde ett bra styrkepass. Under uppvärminingen kom ett litet mess från David att allt var lugnt hemme, Louise sov så då var det bara att slappna av och köra på, jag vart väldigt fokuserad efter det. Nu blir det gym varje torsdag kväll och en dag i veckan till som Malin får välja. Hoppas hon väljer tisdag. All övrig träning på friskis eller jogging får vara bonus. Två gympass räcket gott som fast rutin. Jag får så mycket minnen inne på friskis. Från innan lat David gjorde mig till latoxe...jag har haft många sköna stunder där. Jag ska tillbaka imorgon på medelpass. Då ska Malin vara själv med Louise, ge henne sin lunch och grejer. Lite av en milstolpe för oss alla tre tror jag. Dom kommer nog ha en mysig stund.

Oj, nu vaknar Louise. Då får vi börja om från början med sövandet. Hon hann bara sova en stund. Ikväll tog det 15 minuter. Hon vaknar ju tyvärrr lika ofta medn det känns som att en bättring är nära. Om dom vaknar innom en timma ska man inte ta upp utan köra en ny start med skrik....det känns sådär...vi vet ju inte varför hon vaknade.

Åh....min lilla är så arg och ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0