Idiotist sambo

Jodå det blev tidigt. Imorse var jag tvungen att anstränga mig till max för att inte gå upp och knocka min karl. Ni vet det där med snooze.... sätt fyra larm med två minuters mellanrum och snooza alla fyra olika melodier på högsta volym minst tre gånger var. Det var oväsen här kan jag lova. Skickade istället ett snällt sms "Som du beter dig nu gör man inte där en bebis försöker sova!!!" "IDIOT! Inte ett ljud till vi har bara kämpan minst en timma härinne" Jag är nog fortfarande lite arg måste jag erkänna. OK det är liiiite synd om stackars David som måste upp och jobba, ut i kylan och iväg...Men han har fan sovit hela natten också medan Louise och jag har hanskats med första sötpotatisen. Lång natt och en vansinnigt dålig morgon tack vare David. Om jag sa att det ringde en klocka 10 gånger skulle det inte räcka. Det är sant. Jag tar inte i, det är verkligen sant. SÅ dum är han på morgonen. Sen när jag smsat honom blev det helt tyst, men han gick inte upp. Då blev jag tvungen att gå upp och kolla att han var vaken. ÅH vad jag är trött idag! Är lite sugen på att gå på stan, brukar vara så mysig stämning på lördagar. Men jag ska ju ut imorgon. Dopsamtal då. Det är för kallt för Louise iallafall. En prommenad vore skönt. Det gillar inte Louise jag tänker inte ens försöka. Någon som vill vara barnvakt en timma? Jag betalar bra!....Ne då inte skulle jag lämna min tös till någon främmande barnvakt utan mjölkbar...OCh när David kommer hem är det mörkt då vill jag inte gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0