Ingen natt i sin säng

Davids kvällspass idag. Så morgonen blev kvar i sängen för mig. Jag tar varje ledig morgon David har. Kan verka orättvist, men han har ju hittills inte behövt ta någon natt alls på 4 månader. Så det är OK, eller hur? Jag stack ut en sväng imorse och testade skorna också, funkar bra med för kallt ute för jogging. Iallafall med byxa som åker ner och tröja som åker upp. Hua kallt!

Om Louises sovande i sin säng...hon sover middag där, det går bra. Blir lite kortare stunder bara. Natten blev inte så bra. Innan midnatt gav jag upp. Inte för att jag inte orkade utan för att jag hörde Davids snarkande in dit, och tvn. Det går inte för mig. Så inatt får nog pappa också sova i sin säng om jag ska kunna kämpa med Louise. Hon vaknar hela, hela tiden. Minst en gång/timma.

Nu vaknar hon för andra gången på sin sova middag...får nog låta henne komma upp. Vill leka med mamma, inte sova! Ikväll kommer Lilla-Malin och vi ska äta rödbetssoppa med chevrékräm. Trevligt! 

Så är bor jag och Louise just nu.

Min gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0