Läs detta!

Hej gott folk!
Vet ni vad?
Vi har världens bästa, snällaste underbaraste tjej till dotter! Louise, vilken stjärna hon är!
Det har gått hur bra som helst idag! Vi åkte tll Tunapark när hon var nyvaken, inga konstigheter ganska spännande. Rullade in på tuna och rätt snart ville hon komma upp, det fick hon. En liten amning där också innan shoppingen tog fart. Joggingskor(tokbilliga!), kläder till mig på h&m och ginatricot, tog en sväng på cervera...Louise nickade till lite och sov middag i vagnen undertiden. Innan vi åkte vidare tog vi varsinn macka och lite amning på Amarat. Sen for vi till Barnenshus och vår bortskömda dotter har nu en tripptrappstol, vit med fin dyna, hon fick en babypulka och nya pyjamaser och ett par leksaker.

NU HAR DET SLÄPPT, det där skrikiga, ÄNTLIGEN! Visst har hon temprament, och visar vad hon vill och tycker, och hon kommar nog aldrig bli någon vagnfantast, eller gilla sitta länge i bilen men hon är betydligt mycket lättare att ha å göra med numera. Mysigt att ha henne med idag.

Nu ligger hon nyäten, nyammad och nybajsad-bytt och rullar omkring på sitt fina rum. Vi har nog allt man kan ha till en liten tjej nu. Hon/vi är vansinnigt bortskämda. Jag bara njuter av det haha! Snart är det dop också...Hon har önskt sig cdspelare och insomningsskivor för barn. Vet nästan inte vad hon ska önska sig mer! Fårfäll. Och namnsmycke. Annars är det mest sånt som kommer till användning om något år. Jag visste att vi skulle få en bortskämd dotter....men inte så här, vi köper ingenting annat än blöjorna själva!

Jag älskar Louise så mycket, jag är stolt som en tupp! Ni som hängt med här i bloggen vet nog hur mycket det betyder fös oss att gumman mår bättre och är lättare. För en månad sen hade detta varit en dröm. Imorgon ska vi ut och testa pulkan. Perfekt får David och jag lite prommenad.

Kram på er från den stoltaste mamman med den goaste dottern....(jag kan fortsätta i evighet och skryta om hur bra vi har det men det räcker nog, ni har fattat va? Jag är lycklig!) Nu ska jag gå och assistera min kära kock i köket! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0