Låt mig sova!

Louise skrek i natt 01-efter 04. Efter det sov jag en liten, liten stund. Klockan 08 hade jag ammat tre gånger efter det långa vakan. Då fick David henne. Men jag kunde inte sova på morgonen. Svettningar och svartnande framför ögonen. OCh av allt man kan göra en sån dag åker vi till ikea.....hur dum får man bli?
I natt soV David 7 timmar i sträck. Det är mer än vad jag sover på två dygn. Jämnställdighetsbonusen tack! (?!)
Varför Louise inte behöver sova det undrar jag starkt. Hon sover max 10 timmar på ett dygn, men oftast mindre. Hon vaknar bara 4 gånger mellan 23-06 på en bra natt. Hur mycket sover era bebisar? Louise måsta vara något av en extremist. Hon är så pigg så det är inte klokt. Hela tiden! Fast i natt var hon ju ledsen också...men det har hon glömt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0