Lunch på stan

Vi har varit ute i snön idag. Bökigt med vagn alltså! Seciellt när passageraren skriker. Fick kånka som vanligt. Jag vet, hon blir bortskämd. Men å andra sidan kanske det är jag som är sortskämd som får gå ut på stan? Vi åt lunch och drack kaffe med Mimmi sen gick vi till Malin. Lite oplanerat. Nu är vi hemma, väntar på David. Jag ska gymma. Själv. Trist. Men jag måste fan hålla i gång nu! Tre träningar i veckan ska det vara. Om 2-3 månader ska jag sluta amma då ska jag OCH DAVID äta nyttigare! Lite iallafall. Jag gick upp 25 kilo med Louise i magen, tre veckor efter förlossningen gick jag ner 14 av det, och resten är kvar ännu. Trodde faktiskt man skulle tappa naturligt medan man ammade men inte då. Inte jag. Siktar inte på min ursprungsvikt men gärna halvvägs dit iallafall. Louise kryper nästan nu. Coolt. Farligt. Hon tar sig fram till dvdn och höjer och sänker. Kul. Nu börjar det bli dax att barnsäkra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0