Majspuré och kramdans

Ikväll har Louise fått majspuré till middag. Nu skriker hon då och då. Tror snarare att hon bara är gnällig än att magen stökar faktiskt. Sen är det ju det där med att få tänder...är det på gång mån tro? Vi spelar relax cd och nu dansar hon kramdans med sin pappa. Vi år från Lilla Tuppens pizzeria. Jag har varit och handlat till att laga lunch imorgon. Ska ju ha gäster. Blir köttfärs paj, nu gäller det att lyckas. Iallafall, jag köpte varsinn tidning till mig och david, tyckte vi skulle ha lite vardagslyx. Jag glömde dom och fick gå tillbaka efter maten och hämta. SUCK! Fick iallafall lite extra luft. Hoppas det är lite varmare iallafall på fredag för då ska jag ut och jogga. Nu får det vara nog med blogg för idag. Börjar spåra ur känner jag, det är mycket svammel nu. Det betyder att Louise har sovit bra idag. Nu ska jag nog ta över dansandet. Älskar att kramdansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0