Misslyckande

Tråkigt att skriva om hur det har gått tycker jag. Det enda vi lyckats med är att plåga vår dotter i en hel timma. Det och ligga i in säng i 4 timmar. Och dom gångerna hon vaknade igen under sena kvällen igår plockade jag upp henne och vaggade. Ingen tutte iallafall. Jag var för trött för tt vagga om när hon vaknade 4e gången då klockan var 01. Kanske slutar hon vakna hela kvällarna om hon lär sig att hon inte får tutte? Vi kommer hur som helst försöka få henne att somna själv ikväll igen. Alla tips är välkomna! 
Börjar verkligen gilla det här med gröten nu alltså...gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Jag har ju som sagt aldrig varit mycket för att bli berusad. Men att ta en öl eller ett glas vin har ju aldrig varit fel.

Dock ycker jag nu att det går lika bra med alkoholfritt.



Jag vet inte riktigt än, men just nu känner jag ingen stress inför det om man säger så. Men kommer inte bli berusad inför Neville i alla fall :)

2010-01-19 @ 10:22:06
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0