Ny rättegång

Försöker förstå varför jag ska behöva vittna igen på nya rättegången om stattbranden. 16 februarui är det alltså dax att igen försöka minnas det som då var en helt vanlig arbetskväll.
Jag och Louise ska ner på stan om en timma. Jessica ringde och tyckte vi skulle vara lite impulsiva och ses idag. Inte riktigt våran grej men det är bra att mamma-kim blir lite utmanad. David får hämta oss på sen. Det hade jag velat ringa och säga till honom, men det är ju som det är han går inte att ringa när han jobbar. Vågar inte ringa till hans jobb för det har jag bara gjort en gång. Jag är visst lite blyg. Jag får ju lov att klä mig och sminka mig och fixa håret och sånt nu då...jobbigt varje gång jag gör det slutar det mest med att jag känner mig fulast på jorden. Dax att bryta isoleringen och bete oss som folk...
det kommer nog gå bra iallafall för Louise sover en extra stund nu, det är ju inte så ofta hon gör det. Hon vill nog ut, det är det hon försöket säga genom att vara en pigg och glad tjej. Mamma är en fegis tycker hon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0