Piggelin och mamma

Har precis ätit godaste frukost mackan och dricker koffeinfritt kaffe. Väntar på att Louise ska sova frukost. Tanken på att gå ut med mitt vagnhatandeutomhusmonster lockar inte. Vi har tid för dopsamtal idag kl.13. Ena gudmoran har iof rymt från Eskilstuna, vet inte om de ska vara med? Tror det bara är föräldrarna. Kanske ska ringa och kolla. Denna kyla är mysig och jag älskar att klä på massor och trampta ut på motinonsrunda...MEN inte denna vinter när jag har Louise som liten bebis. Min mamma skulle komma idag med fick lillebrorshockeyförhinder. Suck! Försökte stanna kvar i sängen så länge som möjligt idag, gav henne några skallror och blundade. Hon vill bara leka med mamma på morgonen. Dra i håret, slå mamma och skrika på henne. Tillsist gav jag upp och nu åker hon runt i gåstolen medans jag ätit frukost. Hon leker bra själv på morgonen. Stöd sova lite strax nu då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0