Småtänder

Tänder. Skrik. Skrik och skrik. Vad kan man göra? Alvedon och kärlek. Det är en som håller på och vässar fram sig nu. Amanda har varit här. Hon var joggingbarnvakt. på torsdag ska Malin vara det. Lyxigt för mig att få komma ut, sen ducsha och därefter ha sällskap till lunch. Alla som kommer hit och tar Louise en timma medan jag motionerar bjuds på lunch som tack. Imorgon kväll kommer syster och Morgan hit, vi ska hämta thaimat och bara softa. Kanske spela lite buzz. I så fall måste jag nog bara kramas lite med Louise just då. Ikväll ska vi laga burgare. Gott och nyttigt, eller hur! Jag och David kör två dietar samtidigt, den med fett och kött och den med kolhydrater. Så smala vi ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0