Stank

God morgon!
Håller mig fortfrande till havregrynsgröt. Det är faktiskt ganska gott. Idag kommer Malin och tar Louise medan jag joggar. Får se när det blir. Shit! Det luktar bajs...har min lilla söta fina tjej gjort en såndär vidrig stank blöja nu igen? Jag gillar inte när hon gör så! Hon får lära sig att bajsa bara när pappa är hemma. Det gjorde hon igår när jag var ute en kvart. Då passade hon på. Så snällt mot mig. David var alldeles förskräckt när jag kom hem över vad som hade hänt. HAn en känsla av att det kommer bli fler bytan för hans del nu. JAg kanska helt enkelt inte kan byta fler än det som blir på dagarna. Om man andas in för mycket av det dät, ja då blir man nog sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0