Trista tjurskalle

Sovande baby, tvtittande sambo.. Inget att göra. Har haft en bra dag. Nästam bara bra. Så mycket som är känsligt. Typ att David säger att han ska gå ut och gå med louise när jag går till gymmer för första gången på söndag. Då kommer jag ju inte kunna slappna av. Louise vrålar ju nonstop så fort hon ligger i vagnen. Varför skoa ha utmana detta just när jag ska ha min egentid? Han tror fortfarande att jag går mysiga prommenader med Louise. Det gör mig lite ledsen. JAg har verligen försökt. Han verkar inte tro mig. Plus att jag undrar om han någonsin lyssnat när jag berättat om hur det har gårr att vara ute när vi varit det....jag tror inte det. JAg ska nog skicka ut hopnom med Louise så han får veta. Men inte just precis på min träningstid som jag ska njuta av. Då ska hon vara hemma och leka, vara glad och äta gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0