Vad gör du?

Just nu sitter jag och njuter så jag får rysningar av att min kaviar macka är så god, och ångrar att det är ost på nästa skiva. Jag har tajts och en trasig kofta, ingen tröja under, ingen bh. Har inte tvättat mig idag. Spelar siguros så att Louise ska kunna sova. Fundrar över hur mycket jag ska städa innan imorgon när Lilian och Mimmi kommer hit och äter lunch med mig. Det finns inte mycket att göra när man är henna med en nöjd bebis. Visst lite bus och lek, lite äta gröt och sånt blit det ju.....men jag tycker det är lite trist när hon sover. Jag litar inte på Louises sömn ännu heller så jag vågar inte sätta igång med något. Göra en macka till kanske?.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0