Våra inköp

Dagens shopping:
6 flaskor vin (vi behövde fylla ut lite på vägghyllorna i köket)
2 set gardinvepor, till vardagsrummet, inga speciella bara billiga
1kg lammytterfilé
500g lammrostbiff
10 pkt matlagningsgrädde, 2kr styck!
Duntofflor för 12kr
Ett stycke babybody, en skarf
Diverse mat
Plåtburkar, också till hyllan i köket
Säkert lite annat också...

När vi kom hem hade vaktmästaren varit här och röjt ut vårad badrumsskår och bytt det. Dom hade lovar ringa först så jag fick tpömma själv men, men...jag kan endast spegla ögonen och luggen nu, tack. Som om inte vaktmästaren viste att jag är kort? Jävla idiot!
Louise har ätit två ggr på 6 timmar. SKÖNT! Ikväll får hon lite sötpotatis.
Jag och David ska se film och äta godis....inte lördag idag? Ehm....Jo jag tror minsann det är det här hos oss!!!
Louise har inte gjort någon guling på snart två dygn....annars bajsar hon 2-3 ggr/dag....ibland 5 gånger det är inget konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0