Vi försöker igen

Nu försöker vi igen med Louise. Det är lättare ikväll för mitt mammahjärta, hon skriker mindre intensivt och är nära att somna in hela tiden men väcker sigsjälv för att fortsätta skrika. Stackars lilla hon tror ju att hon måste ha sin mamma. 35 minuter har gått nu och jag låter David göra alla besöken inne hos henne. Det känns som att det kanske kommer att gå. Men vi tänker inte hålla på längre än en timma. Och inte heller misslyckas för många kvälar. I så fall gör vi ett uppehåll på en vecka och försöker igen. Men just nu håller vi tummarna. Det vore så skönt för louise, och oss också om hon kunda få det lite lättare att somna. Lära sig somna själv.

Det gick jätte bra att gå ner till stan idag. Jag tod en sväng på åhlens medans Louise satt i vagnen och lekte med lite saker. Hon pratade med flera där inne, ingen blyg tjej. Sen fikade vi med Jessica och Maria och ammade lite. Louise undersökta Jessica, jag tror nog dom gillar varandra :) Sen hängde vi med dom på stan en stund, bärandes på pluttan som gnällde när vi försökte köra henne i vagnen. Hon somnade och jag gick hem. Hon somnar alltid när man bör runt henne i tråkiga affärer. På vägen hem vaknade hon men låg kvar och var hur glad som helst. Jätte häftigt! Imorgon ska vi gå ut igen. Ska handla inför mexikansk middag med Malin och Morgan.

Hon somnar till...jag tror nog detta kommer gå...nu har det varit tyst en minut...Louise sover nog nu.
21.31 jag la henne 20.50. Wow! Tricket var nog att jag höll mig undan.

Hurra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0