Vill sova

Usch! Idag är jag så trätt så jag mår illa! Även fast Louise sover ganska bra så ligger jag vaken. I natt vaknade hon ca 01, 03.45, 05, 06. Jag var vaken hela den perioden, sov lite innan 01 och en stund efter 06 plus lite efter 08 när David tog henne. Totalt kanske 2-3 timmar. Ändå gick jag på medelpassat som jag hade planerat. Där kände jag hur trött jag var och bestämmde mig för att vara hemma och vila idag. Fast Louse har varit pigg så jag har inte sovit någonmiddag- Hon ligger lite efter i tider idag så hon som sent därför kommer hon nog vara upe sent också. David är på hockey med kommer om en timma då blir det middag sen bad för Louise. Jag är dålig på att busa idag. Tur att Malin och Totte tittade förbi en sväng. Kaffe och bullar. Jävla chokladask som viskar efter mig hela tiden också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0