Barnfritt

Tonights the night.
Louise har packat väskan med mat, kläder och leksaker. Om några timmar sticker hon till moster för att stanna hela natten. Jag och David ska gå och handla en god middag och sen bara vara hemma, äta gott och dricka vin. Sova. Kramas. Innan dess fiskar David och jag med Louise ska luncha med Malin och Matilda.
Det kommer gå så bra för Malin att ha Louise. Men vi finns här hemma och det behövs. Går allt bra åker vi bort nästa gång.

Malin och jag var på bio igår. Satc2. Den hade jag klarat mig utan. Självklart var vi iocg drack en cosmopolitan innan filmen. Det är så härligt att man kan göra sånna saker igen. Efter att ha fått en baby lär man sig verkligen uppskatta att göra något på egen hand utan att tänka på annat.
Jag är jätteförlyld. Har haft feber, hostad och halsontar, snorar och nyser. Dåligt. Passar inte så bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0