Blä!!!

Nu har vi varit hos doktorn. Louises öron gick inte så bra att se, dom hade för mycket vax. Men usch vad hon hostar. Det är tungt med andningen och snoret rinner.Vi har fylls på sjukskåpet ytterligere.
Nu sover hon och det går ganska bra. David ska ut och fiska hela resten av dagen.

Jag är på ett riktigt jävla skit humör. Känner mig låg. Kanske för att dom här dagarna inte blivit som jag tänkt mig? Jag är så där obekväm och går och tänker på hur vackra alla andra är och hur vackra hem dom har.
Jag HATAR våran lägenhet. Det är FUL och svårstädad. Dessuotm får jag aldrig tid att ta hand om det ordenkligt och slänga ut allt för att storstäda. Jag är så trött på att inte passa i mina kläder. Trött på att jag inte gör någonting åt det. Ledsen över att frissan kapade mitt hår. Trött på att vara avundsjuk på andra. Patetiskt jag vet.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vet precis hur du känner. Måste bara säga att du såg jättesnygg o fräsch ut sist jag såg dig när du gick förbi mig i nyfors. Man är nog mest kritisk själv.

2010-06-02 @ 22:58:13
URL: http://Blogg.passagen.se/julietteisback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0