Dagis

Vi har varit på ett dagis där Louise erbjuds plats 1/10. Det kändes inte riktigs bra. Det var jätte konstigt. Smutsigt, trångt och dålig planlösning. Det finns fler platser från januari. Nu håller jag på att köa hos f-kassan för att se om jag kan vara hemma tills januari. Mest av allt vill jag ha en dagmamma. Vi får se hur det blir.
Det här dagiset vill jag inte ha henne på.

Idag är jag helledig. Slottet vill att jag ska jobba men jag känner att detär viktigt för mig att ha denna dagen med Louise. Dessutom har David åkt och fiskat som han planerat. Resten av veckan jobbar jag. Det är mindre än två månader tills jag är mammaledig igen nu. Det längtar jag tills. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vilken förskola var det? Har ni ställt er i kö? Vi är lite sega och har inte gjort det än, men ska. Svårt val.

2010-06-30 @ 18:53:32
URL: http://Blogg.passagen.se/julietteisback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0