Det känns inte riktgit bra nu....

Okej...hon har gått. Vi har köp mat och vin. Jag fick sitta fram i bilen. Vi handlade på rekosdtid, det går fort utan baby. David står i köket och jag trampar runt rastlös. Är det för tidigt att ringa? Hur känner Louise just nu? Tycker hon att mamma och pappa är dumma svikare som lämnat bort henne?
Eller är hon jätteglad och supernyfiken över att få vara hos moster? Hon blev nog rätt paff när dom gick. Malin skulle gå hem, som vanligt. Men hon fick följa med.

När jag jobbar kan jag alltid föreställa mig exakt vad Louise gör. Nu har jag ingen aning.
Jag börjar tänka på hur barnfarlig Malins lägenhet är. Alla tunga instrument, alla blomkrukor...
Men jag liter på hennel. det är inte det. Jag är bara orolig över hur Louise känner sig...

Nej, fan detta känns sådär.
Det går bra att höra v sig nu, Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0