Det tar sig...

Jag har ju berättat om hur jag och David sover i olika rum. Av olika orsaker. Men först och främst att han snarkar och att jag känner mig stressad att somna före honom. Man kan inte stressa sig till sömns. Och nu vaknar ju Louise en del gånger om natten fortfarande och då måste jag somna om flera gånger. Då behövs tystnad och mörker. Iallafall så saknar vi att sova tillsammans och längtar tills Louise slutar vakna på natten, då ska vi sova med varandra igen. Men igår kväll låg jag hos David i soffan istället för han i sängen hos mig. Jag kunde gå in till sovrummet och vara ifred när jag ville. Så jag slappnade av. Och somnade. Hos David. Han såg på film. Jag gick in till "mitt rum" sen iallafall. Louise har vaknar väldigt mycket i natt. Hon har haft det riktigt jobbigt med förkylningen. Men nu är hon värsta solstrålen! Hon satt i sängen och snackade för sigsjälv till 07.50. Alltså för båda jag och David tills dess. David blev nog lite sen till jobbet :)

När Louise sover middag sen ska jag göra mig klar för Stockholmo!

Vet ni hur Louise låter nuförtiden när hon ränner om kring? MAMMAMMAMMAMAMAMAMAMAMAMAMAAAAA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0