En liten olycka...

Jag ska börja med att berätta om en olycka. När jag skulle klä mig idag hittade jag inte mina jeans. Jag letade och letade. Dom ligger i tvättmaskinen. 60 grader. Jag laddade maskinen innan jag la mig igår och råkade slänga med dom. Som jag har kämpat för att komma i dom! Jag hat töjt och töjt. Mina enda byxor som jag kommer i efter graviditeten. Nu kommer jag aldrig få på dom. Tillbaka i fula, snea, billiga ginajeans. Det suger. Vad fan ska ja ha på mig nu då?

Helgen har varit tung. Det blev mer timmar på jobbet än planerat. Jag har längtat efter Louise och David. Men det är kul på jobbet. Fast inte i 17 timmar. Så mycket ska jag inte jobba fler gånger. Lagom är bäst.
Igår var jag i cafét och då kom Louise och hälsade på. Det gjorde min dag! Jag och Emma var så trötta efter en lång helg och för lite sömn. Nu är jag mamma ledig i två dagar och dessutom ledig på onsdag. Veckan som kommer blir rätt lugn. Mer av familjen och lagom med jobb.

Idag efter lunch ska jag och Louise ta tåget till Strängnäs. Först ska vi träffa en av mina mellanstadie-bästisar och hennes dotter sen ska vi till mamma som längtar efter sitt barnbarn.

Igår hade Louise AINO Kerstin sin första namnadag. Tror ni jag kom ihåg det??

Kommentarer
Postat av: Henrik

Klart du gjorde! Namnsdagar är viktiga :) Gratta tjejen i efterskott från mig!

2010-06-14 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0