En synt

Vad gulliga ni är som fortsätter titta in här fast jag bloggar så dåligt:)

Louise har börjat vakna 6 istället för 7. Det är tråkigt men jag tror det beror på att hon sover bättre på natten. Hon vaknar ca 3 gånger totalt från läggning till morgon, det är fantastiskt bra för att vara Louise. Kanske kommer hon sova en hel natt innan ettårsdagen??? Jag gick upp med henne iallafall. Tills 8 då david gick upp och jag la mig igen. Har en skaplig jobbhelg framför mig och behövde lite till sömn. När jag sov dammsög och diskade david utan att jag höre ett ljud. Så djupt brukar jag inte sova. Men man sover som bäst på förmiddagen. Jag iallafall. Passar ju bra som småbarnsmamma?

Efter lunch for vi till Tuna Park. Som vanligt var det bara Kerstin som shoppade. Jag gillar inte årets mode. Jag har jätte svårt att hitta något alls. Jag skulle kunna betala tusenlappar för en sommarklänning som sitter bra och är snygg nu alltså, jag är desperat!!! David och Louise gick på leksaksaffären....det skulle dom inte gjort. Nu har hon en synt också....hur ska vi kunna roa henne med leksaker när hon blir äldre då hon redan har allt??? David förstår inte poängen med att låta bli att överstimulara barnen. Jag sa att de skulle köpa lite klossar som hon kan öva att trava. Men en synt.....är ju bra för något???

I helgen blir det mest äta, sova, jobba. Hoppar Louise känner igen mig på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0