Jag sover FÖR MYCKET

Skärpning Kim!!!
Det börjar kännas som att jag är Davids tonårsdotter ibland.
Imorse kom  han in och frågade om jag ville upp och äta frukost. Det minns jag inte men tydligen la jag mig under täcket och sa "jag finns inte!!!" Sen kom han in igen efter 10 och försökte på upp mig. Det tog en halv timma innan jag sedan gick upp. Hur fan jag jag beta mig så här? Jag sov i 11 timmar!!!
I lördags had vi båda fått lite sömn, David ville inte lägga sig men jag ville. Jag sovmiddag i tre timmar!!!
Inte konstigt att jag tycker at jag knappt hunnit träffa Louise när jag åker och jobbar!!!
SKÄRPNING! Nu är det jag som går upp till 8, om jag inte jobbar sent då går jag upp 10. INTE SENARE!!!
Nu får jag sluta med detta beteende innan David blir bitter på mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0