Ledig

Hemma och LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDIG!!!
And i like it.
Jag och David äter ost och dricker vin. Imorgon ska vi bara mysa tillsammans med underbara Louise och gå på picnic. Tisdag ska jag och Louise traffa Malin och Matilda. Fika, strosa på stan och ha det bra. Sen följer Louise med Moster hem över natten. Mamma och pappa ensamma hemma tillsammans för första gången på nästan ett år. Onsdag jobbar jag lunch, BARA lunch. Torsdag är jag ledig och vi ska gå på parken zoo, Sen jobbar jag helgen, och det kommer bli kul innan ytterligare två dagars ledighet. Det blir en bra vecka detta. Men den kommer göra oss mer fattiga än rika. Men det gör INGENTING för vi har varandra:)
Jag älskarmin familj. Det bästa med att få jobba igen är att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0