Min familj är bäst

NU ÄR JAG LEDIG!!!
Idag har jag jobbat i slottscafét. Moppe har jag kört också. Skraj som fan när jag kör i stan men det är as skönt att gasa på mellan Skiftinge och Sundbyholm. Efter som jag är så ororlig när jag kör så känner jag mig supercool också. Det är tufft att köra moppe:)

Jag gick och köpte en bukett rosor till David innan jag kom hem med en sen middag till oss två.
Därför att han är så snäll. I lördags morse hämtade han mig 4.30 på slottet då det sket sig med samåkande för mig. Malin fick komma hit och passa Louise. Hon ska också få blommor. Eller något annat, hon har så vansinnigt myhcker växter hemma, rena växthuset faktiskt. Jag har det verkligen bra som har så fin familj. David låter mig alltid sova så gott. Jag sover bättre än någonsin. Ibland sover jag för mycket. Louise är också så snäll och så duktig. Hon börjar klara bilåkandet bättre och bättre. Det är jobbigt under helgerna då jag jobbar mest och sover länge för att snart sticka igen. Mamma dyker upp lite då och då. Kommer inte hemtillmiddagen, är inte med vid kvällsbadet. det är lite jobbigt att missa så mycket av henne. Hon är pappas flicka nu. I höst är jag mammaledig och då blir man mammas flicka igen, eller hur? Dom ärunderbara mina två, bäst på jorden:)

Imorgon ska vi åka till Härd igen. Louise böhöver vara med med morfar och bonusmorfar eftersom vi troligtvis ska resa tillsammans i september. Ska bli gott med lite grillat också. Jag och David har fortfarande inte grillat. Antingen jobbar jag eller så fiskar han eller så är vi lata eller äter borta.

Louise sover sött. Nu ska vi börja avvänja nattflaskorna också för hon har somnat själv i bilen ett par gånger nu efter att ha skrikit en stund så nu tror vi hon är redo. Vi kommer köra någon slags 5-min metod på kvällen och ta en bit av natten i taget. Hon har blivit så stor och så duktig. Fina Louise. Jag saknar henne. Imorgon och på tisdag blir det bara familjen för hela slanten. Också lite städning. David städar inte jätte mycket här på dagarna....men han gör väldigt mycket annat. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0