Pappa är bäst nu

Heliga Lediga Måndag!
Vi ska strax ut och sätta oss någonstans på en filt och äta något lunchigt.
Louise sover nu, mycket senare än vanligt. Hon har inte längre lika fasta rutiner, det beror nog på en utvecklingsfas.  Hon är snorig men glad. Igår kväll vaknade hon ett par gånger med ett nytt skrik som lät välgigt oroligt. Då var det pappa som gällde. Tog jag henne grät hon. Pappa är bäst nu. Så är det. Det syns på Louise hur mycket hon älskar sin pappa. Det känns konstigt när hon sliter sig från mig mot David. Ovant. När hon blir så skrikig och så orolig önskar jag att jag kunde krypa ner i sängen med henne och amma igen. Jag saknar att alltid kunna trösta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0