Parken Zoo

Ikväll är jag själv med Louise. Det händer mycket sällan. Det är mysigt. Men nu är hon trött efter en lång dag i parken och försöker sova.
Det var mysigt på parken zoo, men mer dyrt än mysigt. Malin och Morgan hakade på. Jag tycker själv det är rätt trist att går där. Louise tyckte det var kul att titta på djur, hon var jätte duktig på att följa dem med blicken och hitta dom. David köpte årskort så dom kommer nog gå fler gånger. Inte jag dock. Det är inte min grej.

Imorgon är det midsommarafton och nu har jag bloggat i ungefär exakt ett år.
Vi ska ut till gammelfarfars stuga och fira med far-sidan av Louises släkt. Det blir lunch med sillar och lax, glass och jordgubbar. Jag funderar på att baka en kladdkaka också, inte för att det passar midsommar utan för att efter midsommar ska jag och David börja äta nyttigt. Passa på. JA JUST DET DAVID SKA ÄTA NYTTIGT!!! Spännande va? Det blir ingen diet utan bara sunda måltider. Han får dricka öl och jag får dricka vin. Och om det slinker ner någon glass någon gång ibland är det inte hela världen. Men inte tre påsar chips i veckan!
Midsommarkvällen "firar" jag i Sundbyholm. Louise och David ska bara vara hemma. På morgonen ska David köra Malin och Morgan till Nyköping då de ska flyga till London. Jag ska alltså upp med Louise efter en sen jobbkväll sen gå och jobba igen. Tungt. MEn vi är skyldiga dem en tjänst.Lite svårt att hitta någon som vill skjutsa på midsommardagens morgon.

Nu tror jag hon nästan somnat. MEn man vet aldrig längre. Hon kan vara uppe tillo 22 ibland. Eller vakna mitt i natten och stanna uppe en timma. Så gjorde hon i natt.
Imorgonbitti ska jag sova länge. I förebyggande syfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0