Sista mammadagen

En helt vanlig mammaledig dag. Vi är hemma och har inga planer. Jag tror vi går ut och strosar lite efter lunch. Jag uppskattar dessa mammadagar otroligt mycket. Detta är min sista mammadag tills mitten av aug.
David jobbar sista passet nu.

Igår var vi ju till Strängnäs. Det var mycket lyckat, Louise var jätte snäll hela dagen.
Vi var hos Ida och Elise. Två fina tjejer i ett mycket vackert hem.
När vi skulle gå och möta mamma/mormor efteråt somnade Louise i vagnen med sin flaska. Vilken lyckoräff! Det händer ju sisådär ca en gång per månad att hon sover i sin vagn. David kom till mamma och vi åtmiddag där. Sen åkte vi hem och då var pluttan trött och ledsen. Bums i säng på sin vanliga tid, strax efter 19. Annars jag hon varit uppe till 20.30. Vi stätte på Matilda också föresten! Hemma från Australien sedan i söndags. Hon är en av dom snyggaste och härligaste tjejerna som finns! På fredag firar vi att hon är hemma i Strängnäs. Jag ska dit.

Idag skullevara den stora dagen då Louise skulle sova hos moster för första gången. Men Malin har blivit sjuk. Väldigt synd. Hon är jättesjuk och smittar så vi kan inte ens umgås. Jävligt trist!!! Men vi tar det troligen nästa vecka istället.

Nu ska jag betala lite räkningar och försöka städa v lite innan Louise vaknar.
Imorgon kanske vi ska till IKEA!
Have a nice day:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0