Today

Lång dag idag. Vi åkte till ikea på morgonen och små handlade lite. Dyrt. Det är fan inte billgt på ikea. Nej. Eller jo, varsinn trerätters lunch för totalt 70 spänn, det ät billigt.
Louise har krånglat idag. Eller egentligen är det väl vi som har krånglat. Hon sov 10 minuter i bilen på väg dit och 20 minuter på väg hem. Men dagen har gått ganska bra torts det. Malin kom förbi och då var ju lyckan total såklart. Nu har vi bestämt att det blir ett nytt försök att sova hos moster nästa tisdag. Nu ligger gullrumpan med sin flaska och lyssnar på en avslappninsskiva som jag brukade använda när hon var lite mindre och jag ammande. Hon behöver lugn och ro. Sover sött, det gick fort ikväll.
David är och fiskar. Jag funderar på att bara lite bröd som vi kan ha till kvällsfika senare.
Jag har nyss betalat fakturan på bilstol mm. Inte så kul. Men jag ska inte klaga. Det får man inte.
Nu ska jag bläddra på hemnet och längta till vårt droömhus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0