Vår drömresa blir nog av...

Jag är helt uppslukad på ving.se just nu. Jag har hittat drömresan!!! Kreta i september. Jag, David, Louise, pappa och Siwan!!!

Hotellet ligger i en mindre stad, nära en större stad. Stranden är milen lång, ligger precis vid hotellet som har både barnpool och lekpark i skuggan. Många mysiga tevernor nära, restaurang och bar på hotellet. Babypaket billigt med paraplyvagn och grejer.
Passar alla jättebra. Pappa och Siw får möjlighet till mysiga middagar på egen hand. Louise får det jätte bra med sitt babypaket och lekparken. Någon kväll kanske hon får vara med morfar och bonusmormor medan mamma och pappa har en romantisk kväll tillsammans. När mamma ligger och steker kan hon leka med morfar i lekparken. Jag och Siw kan shoppa. David och pappa han hinka bira. Vi kan ha trevligt tillsammans på kvällanrna med yatzy och kall öl på terassen.
Jag ringde nyss pappa. Jag tror verkligen vi kommer boka. Jag har hittat flera bra alternativ. Max 5000kr pp. Helt ok pris.


TAKE ME THERE NOW!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag baka scones till mig och min fiskare till karl, sen ska jag massera honom tills jag är säker på att resan blir av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0