Bakfylla

Snart kommer David hem. Han ringde precis och sa att han befinner sig någonstans mittimellan fylla och bakfylla. Mysigt. Hoppas han inte är allt för sliten. När jag tar mig en helg hemifrån då ska jag vila ut och njuta av spa eller någonting. Inte åka på trance kryssning och festa till tidig morgon. Usch. Jag är nog faktiskt inta så avundsjuk. Vi har haft en bra helg hemma också.
Louise sover middag och mamma har åkt hem. Vi åt fiskgryta och tittade på melodifestivalen igår. Louise var lite kinkig och vaknade ett par gånger. Men natten gick bra. Sov bättre när mamma var här är i fredags.
I eftermiddag kanske jag ska gå och sola lite. Drömma mig bort.
I augusti kanske vi ska åka utomlands. Sista två veckorna. Eftersom David är pappaledig hela sommaren kan vi ta sen semester. Men är det för varmt för Louise att åka i augusti? Tänk då fyller hon år!

Nej, usch jag hoppas verkligen inte David kommer hem med en bakfylla. Ni kan aldrig tänka er hur en bakfull David kan bete sig....Men man ger och tar. Snart får jag hitta på något kul och komma hem sliten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0